Monday, September 1, 2014

Cool simplicity of sneakers


Lately (I assume it has something to do with me becoming a mummy) I can't get enough of comfortable shoes and I pair it with, well, everything. I enthusiastically have jumped on board this sportswear trend of athlletic shoes. Today I incorporated this hot pink Adidas sneakers in a pretty simple black and white minimalistic style. Long sleeve shirt pair with shorts is my favorite combo ever and I practicaly live in it. 

U posljednje vrijeme (pretpostavljam da to ima neke veze sa cinjenicom da sam postala mama) ne mogu da se zasitim udobnih cipela i kombinujem ih sa, pa, bas svacim. Odusevljeno sam prihvatila ovaj trend sportskih patika. Danas sam ubacila ove jarko roze Adidas patike u veoma jednostavan i minimalisticki crno bijeli outfit. Kosulja dugih rukava sa sorcem je moja omiljena kombinacija ikad i prakticno zivim u njoj.















shorts: Phard
shirt: Sprigfield
sneakers: Adidas
neklace: Accessorize
bracelets: Accessorize
watch: Swatch
sunglasses: Ray ban

4 comments:

  1. Mama?!!! Draga Gorana ako ovako mame izgledaju odmah cu da zatrudnim :-) Nedavno sam pocela da pratim tvoj blog, i skroz su mi simpaticne kombinacije jer i ja volim udobnost prije svega.. pozz iz kisovitog Petrovca

    ReplyDelete
  2. Lezerno, udobno... Crno-bijeloj kombninaciji udahnuta nota topline kroz pink patike, nakit kao i uvijek na mjestu. Divno izgledas!

    ReplyDelete
  3. Prelijepo izgleda post!

    ReplyDelete

Style diary by Gorana Sakovska